« Powrót do strony głównej

Porządek obrad

1. Otwarcie Sesji.

5. Podjęcie Uchwał:

1) w sprawie zatwierdzenia rocznego sprawozdania finansowego Centrum Medycznego im. Bitwy Warszawskiej 1920 r. w Radzyminie Samodzielnego Publicznego Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej za rok 2022 (Druk Nr 1);

3) w sprawie określenia szczegółowych warunków przyznania i ponoszenia odpłatności za usługi opiekuńcze i specjalistyczne usługi opiekuńcze, z wyłączeniem specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi, oraz szczegółowych warunków częściowego lub całkowitego zwolnienia od opłat i trybu ich pobierania (Druk Nr 3);

4) zmieniająca uchwałę w sprawie organizacji wspólnej obsługi administracyjnej, finansowej i organizacyjnej niektórych jednostek organizacyjnych Gminy Radzymin oraz zmiany nazwy i statutu Gminnego Zespołu Ekonomiczno-Administracyjnego Szkół w Radzyminie (Druk Nr 4);

5) w sprawie zmiany Uchwały Nr 543/XLVI/2018 Rady Miejskiej w Radzyminie z dnia 26 lutego 2018 roku w sprawie ustalenia trybu udzielania i rozliczania dotacji dla niepublicznych szkół, przedszkoli, oddziałów przedszkolnych w niepublicznych szkołach podstawowych i niepublicznych innych form wychowania przedszkolnego, trybu przeprowadzania kontroli prawidłowości ich pobrania i wykorzystania oraz terminu i sposobu rozliczania wykorzystania dotacji (Druk Nr 5);

12) w sprawie udzielenia pomocy finansowej dla Województwa Mazowieckiego na wyposażenie i utworzenie wystawy stałej przyszłego oddziału Muzeum Niepodległości w Warszawie – Muzeum Bitwy Warszawskiej 1920 r. (Druk Nr 12);

6. Rozpatrzenie sprawozdania rocznego Burmistrza Radzymina z wykonania budżetu za rok 2022:

a/ odczytanie opinii Regionalnej Izby Obrachunkowej w Warszawie dotyczącej sprawozdania z wykonania budżetu,

b/ odczytanie wniosku Komisji Rewizyjnej w sprawie absolutorium,

c/ odczytanie opinii Regionalnej Izby Obrachunkowej w Warszawie dotyczącej wniosku Komisji Rewizyjnej w sprawie absolutorium,

d/ debata nad raportem o stanie Gminy,

e/ podjęcie uchwał:

7. Informacja o działalności Burmistrza w okresie między sesjami.

8. Realizacja wniosków z poprzedniej Sesji.

9. Wolne wnioski i informacje.

10. Zamknięcie sesji.

« Powrót do strony głównej